mylifeasreinhild

Alla inlägg under mars 2013

TV

Av Reinhild - 30 mars 2013 23:12

Dsds är slut. Nu kollar ja på boys vs girls.
De slutar om en halvtimme sen ska jag
sova.

Av Reinhild - 30 mars 2013 21:02

Städat, check. Ätit, check. Spelat sims, check.


Det ni ser ovan var det jag höll på med hela eftermiddagen. Hjälpte även till att baka lite. Men jag satt nog framför sims mest.

Fick typ världens panik attack när det stod att jag hade något skriptfel. Men jag fixa det, huh. Fast alla mina downloads försvann..


Nu ska jag kolla klart på DSDS, det är typ som idol. Sen kommer jag tillbaka.

Hörs så länge!


 

Tbx

Av Reinhild - 30 mars 2013 13:47

Tog en liten oväntad bloggpaus. Orkade inte med bloggen. Fast nu är jag tillbaka. ;)

Ska vara en duktig tjej och hjälpa till att städa lite här hemma. Sedan blir det påskmat. ;)

Av Reinhild - 25 mars 2013 20:56

Sorry att jag inte skrev något innan men jag hann verkligen inte.

Först så var jag hos Roxi till kvart över fyra typ och sen åt jag och sen var det dags för tennisträning.

Där gick det faktiskt jättebra idag. Vi servade och gjorde massor med dubbelgrejer.

Sedan hängde Elsa med mig hem och vi koldormar och sen åt vi lite glass.

klockan 7 gick vi till tennisen igen där de hade något årsmöte och det var jättekul. Man fick även smörgåstårta ;)


Nu ska jag kolla lite på bloggar/ facebook / insta och sedan ska jag nog sova. La mig lite sent igår, hehe  

Av Reinhild - 25 mars 2013 07:42


   

Blå munkis - Ullared 150:-?
Jeans - Ungern 270:-
Strumpor - HM 99:-

------------------------


Godmorgon Allihopa!

Måndag igen. Starten på en lång vecka. Fast denna veckan så är 3 dagar till och sedan blir det påsklov. Längtar verkligen till påsklovet för jag sjuk var Heeela sportlovet och då fick jag ligga i sängen hela tiden.

Hoppas solen kommer fram också, det skulle vara grymt nice. Igår var det ju rättså varmt. Eller det var inte varmt men solen sken.


Engelska,  So, Slöjd, Geografi är de ämnerna vi ska ha idag. Allt är rättså kul, allt förutom slöjd, hatar slöjd..


Efter skolan så ska jag till min bror och Roxi så de kommer ingen uppdatering precis. Men det kommer innan jag ska till Tennisen.


Vi hörs så länge, Pusshej!

Av Reinhild - 24 mars 2013 23:10

Ligger i sängen och kollar på tv;n, fast det finns inget bra.
Suttit och spelat sims hela kvällen. Legacyn gjorde så man blev sugen att spela också. Har kommit in på andra generationen nu. Skaffade 4 barn och den senaste blev ärvaren.
Skriver mer om det imorgon.

Påtal om imorgon, imorgon ska jag till min broder och Roxiii, kul! Fast först så är det en seg skoldag först. Slutar halv 3 imon..

Ska sova nu, eller ja, man måste ju.. Pusshej!

Av Reinhild - 24 mars 2013 18:28

Varit inne hela dagen och gissa vad man såg när man gick ut? Solsken. Det känns verkligen som om våren har kommit nu.

Nästa helg ska man ju ställa om tiden. Och då är det även sista dagen i mars. Sen blir det April, åh.

Längtar redan att bara gå ut i skinnjacka och converse och så blir man bländad av solen. Ahmajgad. <3


Give me summer! <333


Av Reinhild - 24 mars 2013 14:43

Läxorna var inte alls lika svårt/ jobbiga som jag trodde. Så dem gick ganska fort.

Kollade lite på FANTAs simsblogg innan eftersom jag inte har gjort det på ganska länge och då märkte

jag pgcchallengen och då blev jag sugen på att testa det. Så det gjorde jag. Och jag tänkte göra en simsserie här på bloggen som då handlar om pgc challengen.

Skulle ni tycka om det? :)


    

Presentation


Jag heter Reinhild och är snart 13 år gammal (född -00). Jag bor i södra Sverige med min mamma, pappa och min lillasyster.
Ni kommer få läsa om min vardag, tennisen m.m.

☆ Mitt 1:a mål är att ha 100+ unika följare ☆

Instagram

Fall ni vill följa mig på instagram så heter jag @reinhildreis där.  

Undrar du över något?

0 besvarade frågor

Letar du efter något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards