mylifeasreinhild

Alla inlägg under maj 2013

Av Reinhild - 25 maj 2013 12:55

Fyllde ju år i torsdags. 13 år nu ;) Och då fick jag något jag önskat mig så länge, en iPhone 5. Ni fattar säkert inte hur glad och tacksam jag är. :) fick även 1000kr av Roxi&Roli&Reini. Hur nöjd som heeelst. #happygirl

Av Reinhild - 19 maj 2013 14:45

Tog en lång bloggpaus men det behövdes verkligen. Jag tyckte att det var liksom ett måste att blogga och då blev det inte lika kul längre. Fast nu när man låtit bloggen ligga still ett tag blev det bättre. Har även fått tillbaka min blogglust och kan lungt säga att det är bättre än förr, luuugnt.
Ska ändra header och grejer as soon as possible men det för dröja ett tag till. Orkar inte liksom tvinga mig själv att göra det när jag har tid.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Reinhild och är snart 13 år gammal (född -00). Jag bor i södra Sverige med min mamma, pappa och min lillasyster.
Ni kommer få läsa om min vardag, tennisen m.m.

☆ Mitt 1:a mål är att ha 100+ unika följare ☆

Instagram

Fall ni vill följa mig på instagram så heter jag @reinhildreis där.  

Undrar du över något?

0 besvarade frågor

Letar du efter något?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards